11. lokakuuta 2010

Kyllähän mä sit lähdin lauantaina kattoon sitä Jenniä ja alkuilta oli ihan huippu! <3

Loppuilta olikin sitten aivan perseestä, kun riitaannuttiin rakkaan ystävän kans, mun mielestä aivan mitättömän jutun takia ja siitä kehkeytykin sit oikein sota tänään! :'(
Taidetaan olla molemmat luonteiltamme sellasia, että kumpikaan ei halua luovuttaa ja antaa ensimmäisenä periks, vaan taistellaan ihan loppuun asti.

Mulla on ollu lauantain jälkeen aivan paskat fiilikset tän jutun takia, ja haukkuminen ei sitä asiaa ainakaan paranna yhtään!
Ja mä otin tän kyllä paljon raskaammin kun toinen osapuoli, mut sellanen mä oon. Mua jää aina tälläset asiat rassaan ihan vitusti!

Noh, katsotaan mitä aika tuo tullessaan ja jatkuuko meidän ystävyys vai ei..

Mutta kaikki meidän yhdessä viettämä aika ja vuodet merkkaa mulle ihan sikana, enkä halua sitä kaikkee menettää tälläsen takia! <3
Oot rakas! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)