8. helmikuuta 2011

Korvalääkärin tuomio: putket!

Käytiin siis tänään Mandin kans siellä korvalääkärillä. 
Toinen korva oli tällä kertaa puhdas ja toisessa oli vielä jotain limaa. 
Lääkäri sano, että lima ei lähde millään antibiooteilla ja koska tulehduksia on ollu neljä peräkkäin (korvat ei siis missään vaiheessa oo ollu terveet marraskuun jälkeen), niin putket olis hyvät.

Voitteko kuvitella kuinka hirveetä on pidellä pientä avutonta lasta väkisin sylissä, kun se huutaa paniikissa ja yrittää rimpuilla äitinsä otteesta irti?
Katsoo anovin silmin kuin kysyen, että miks teet äiti mulle näin?

Meinas tulla itsellekin itku.

Huomenna saadaan aika putkitukseen, josta mä oon pyöritelly jo kaikki kauhukuvat päässäni.
Onneks Attekin tulee sinne ja se saa kyllä viedä Mandin nukutukseen.
Miten mä voisin katsella kun mun oma pieni tyttöni nukutetaan, kun en pysty katsoon edes koiran rauhoittamista, vaikka kuitenkin tiedän että ei siinä oo mitään pahaa? 

Mä vaan oon tällänen itkupilli.

Pikku Mandi. :D

Mulle meinas tulla tänään paniikki, kun ajettiin motaria Ikeaan tapaan muita mammoja ja vauvoja.
Ohituskaistaa ajaessani huomasin, että edellä ajava jarruttaa.
Seuraavaks mä huomasin kuinka kaikki autot vaan seiso, eikä ykskään liikkunu mihinkään. 
En vieläkään tiedä mitä siellä oli tapahtunu, mutta siinä me seistiin varmaan kymmenisen minuuttia.

Mun silmissä vilisi kaikki kauhuleffat, mm. Final Destination, jossa ne nuoret on siellä autossa ja se yks näkee kuinka se tukkirekka ajaa jotain autoo päin ja siitä tuleekin sellanen ketjukolari.
Aattelin, että mitä jos sieltä tuleekin joku auto, joka ei huomaa niitä pysähdyksissä olevia autoja vaan ajaa takimmaisen perään ja siitä alkaa ketjukolari, joka jatkuu ja jatkuu...
Joo, mulla on ehkä välillä hiukan vilkas mielikuvitus, mutta ajattelin, että nappaan kohta muksut auton kyydistä ja lähen johonkin. 
Mihin? 
Ihmiset kattois mua kun hullua.

No en mä lähtenyt. Sain kasattua ajatukset, ja sit jono lähtikin jo liikkeelle.
Vihaan tollasia tilanteita.

xxx

Eilen luin paristakin eri blogista, että Gap:n verkkokaupassa on aleja ja sinnehän mä menin heti selaileen. :D

Löysin Mandille aivan ihanan mekon ja olisin tilannut vaikka sen pelkästään. :D
Toivottavasti tää olis ens kesänä sopiva. Kooksi otin 12-18m.

Kuva: Gap
Luxullekin tietty jotain;
ihanat farkut! :)
Näihin otin kooksi 3v. joten on varmaan vielä hieman isot kun saapuvat.

Kuva: Gap
Siellä olis ollut vaikka mitä ihanuuksia, mutta en viitsiny alkaa kauheesti hamstraan. ;)

5 kommenttia:

  1. Tilasin Olivialle samanlaisen mekon :) Oli niin ihana! -Sofia

    VastaaPoista
  2. No oli kyllä ihana! :)
    Aivan sairaan nopee toimitus siellä; toissapäivänä tilasin ja tänään jo tuli. Ei voi kun kehua! :)

    VastaaPoista
  3. Oho tulipas nopeeta :) Toivottavasti oli laatukin hyvä! -sofia

    VastaaPoista
  4. tosi söpö tyttö sulla:)

    http://pienentaival.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)