9. helmikuuta 2011

Vaatteita.

Gap:n verkkokauppa...
Ei voi muuta kuin kehua!
Mun toissapäivänä tilaamat vaatteet tuli jo tänään!
Harvoissa suomalaisissakaan nettikaupoissa on näin nopeet toimitukset.
Mekko oli yhtä ihana kuin kuva antaa ymmärtää. :)
Hieman sitä silleen päällisinpuolin sovittelin Mandille ja toivon luulisin, että se menee sille vielä kesälläkin.
Neiti on onneks sellanen kirppu. Ellei sit saa jotain ihme kasvupyrähdystä. :D

Luxulle en farkkuja vielä kokeillu, 
(oli muuten tosi ihanaa pehmeetä kangasta, ei ollenkaan sellaset kovat korput vaan hyvät lapselle) 
mutta silmämääräsesti ne saattais olla muuten ihan hyvät, mutta lahkeet on kyllä vielä liian pitkät.
Mutta ne voi kyllä ihan rauhassa odotella kaapissa käyttöön pääsyä. :)

Jotain vanhoja kirppislöytöjä. :)
Kokeilin tänään Mandille sitä vk-haalaria minkä mä sille ostin ja sehän hukku siihen. 
O-ou. Täytyykö mun siis ostaa sille vielä toinen pienempi? :D
Oon kyllä jo salaa katsellu sille toista pienempää haalaria.
((Hyssss, ei kerrota Atelle. ;)))

Luxulle onkin jo onneks vk-vaatteet valmiina. Kengät vaan puuttuu. :)

xxx

Mä oon muuten jo pitkään miettiny tän blogin nimen vaihtamista.
Tää kun on lähtenyt kulkeen vähän eri suuntaan kuin mihin mä tän alunperin perustin..
Enää ei oo kauheita masennuskohtauksia yms,. vaan nyt on iloinen ja onnellinen lastenvaatteisiin hurahtanut äiti. :D
Siltikään en osaa kyllä sanoo, että mihin kategoriaan tää mun blogi oikein kuuluis.
Tänne kun tulee kirjoteltu melkeinpä kaikesta...
Eniten tietty lapsista ja ihan arkipäiväisistä jutuista.

Mutta toi nimi vaan ei tunnu oikein sopivalta enää ja antaa myös ehkä hieman negatiivisen kuvan. (?)
Enkä halua mitään tylsää "Katjan elämää". :D

Muutama nimi mulla on pyörinyt mielessä, mutta ehdotuksia otetaan myös vastaan. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)