11. helmikuuta 2011

Vaatteita ja urheilua.

Ajeltiin tänään Idikseen hakeen "aineksia" siskon vaippakakkua varten.
Mukaan tarttui pari muutakin juttua...

Luxulle Lindexin final sale:sta pari paitaa, molemmat -70%.


Mandille ens talveks Lassien kaksiosainen ulkoilupuku, -50%.
Ei ollut 80cm, joten otin 86cm. Toivottavasti on sopiva ens talvena.

Salama vääristää väriä. Ei oo tollanen lila, vaan enemmän sellanen marjapuuron värinen.
Atte löysi itselleen uudet luistimet ja kas kummaa, mä en itselleni mitään. :D

xxx

Mä olin eilen ZUMBASSA!
Ekaa kertaa.
Oon halunnu testata kyseistä lajia jo vaikka kuinka kauan, mutta jostain syystä en oo ikinä tunnille asti päässyt. 
Raskausaikanakin olisin halunnu, mut sillon ei saa zumbata. :/
Onneks menin, oli aivan mahtavaa ja täysin mun juttu.
Sai sheikata täysillä meneen, mennä vaan musiikin mukana ja pitää hauskaa.
Ihanaa.
Sinne meen toistekin. Varmasti! :)

Äsken tulin just stepistä (step&body).
Olin siellä nyt toista kertaa ja siihenkin ihastuin ekalla kerralla täysin.
Ihanaa huhkimista ja ihana hiki. (niin ihanaa kun hiki voi olla)

Nää kaks on kyllä mun ehdottomia lemppareita. <3

Ps. Teen myöhemmin vielä postauksen tosta vaippakakusta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)