12. helmikuuta 2011

Vaippakakku.

No niin, se vaippakakku...

Jos haluat viedä vauvalle ja äidille jotain "erilaista" lahjaksi, suosittelen vaippakakkua! :)

Vaippakakkuun voi laittaa oikeestaan mitä vaan vauvalle ja äidille ja mikä parasta, se on helppo toteuttaa.

Mä ostin tälläiset siskoni "kakkuun":



Sieltä löytyy siis:
* Hello Kitty-pehmo
* ruokalappu
* lusikoita
* hammasharja (vauvalle ;))
* tutteja
* Muumi-pyyhe peppupyyhkeeksi
* Puhdistuspyyhkeitä/kosteuspyyhkeitä
* Mekko (en viitsinyt ostaa mitään perusbodya, koska niitä heillä varmasti jo on)
* Äidille suklaata ja pestäviä liivinsuojia

...ja tietysti paketti vaippoja.
Mä ostin Liberon 3 koon vaippoja, jotta kakkua ei tarvitse välttämättä heti purkaa.
Tarvitset myös kuminauhoja sekä koristenauhaa.

Näin kokoat kakun:

Tee pahvista pyöreä pohja ja päällystä se foliolla.


Tee vaipoista rullia, jotka kiinnität kuminauhalla ja kokoa ne pohjan päälle.
Laita rullien ympärille vielä rullaamattomia vaippoja ja kiinnitä ne vaikka narulla.

Toiseen kerrokseen laitoin yllätykseksi keskelle rullatun pyyhkeen.

Kiinnitä nämäkin vaipat lopuksi narulla.
Laita sitten koristenauhaa peittämään kuminauhat ja narut.


Lopuksi laita pikkutavarat paikoilleen ja kääri koko paketti sellofaaniin. :)
Kerroksia voi tehdä kaksi tai kolme. Mä tein nyt vaan kaksi, kun laitoin ton Kittyn tohon päälle istuskeleen. :)


Mun valmis kakku näytti tältä:


Toivottavasti joku edes ymmärsi mun ohjeet. :D

Tässä vielä toinen lahjan saajista sylissäni <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)