7. helmikuuta 2011

Viikonloppu.

Ei mennyt perjantai ihan suunnitelmien mukaan, koska ystävä kenen kanssa piti lähtee viettään iltaa, sairastui.

Onneks ei kuitenkaan menny perjantain ihan kotona oleskeluks, vaan lähdettiin sit kahden mun muun ystävän kans ulos ja hauskaa oli! 
Alkuilta istuttiin P:n luona ja siitä lähdettiin sitten baariin tanssimaan.
Siellä oli ysäribileet, mutta ihmisiä oli tosi vähän liikenteessä. 
Niinkuin kai yleensäkin perjantaisin?
Ja kaikki jotain 18-vuotiaita!
Nykyään baarissa käydessä sitä tuntee itsensä jotenkin kovin vanhaks...


Perjantaina kun istuttiin P:n luona, mulla alko vasemmassa reidessä tuntuun ihmeellistä kipua. Tällöin kipu oli tosi pientä ja unohtuikin aika pian kokonaan.
Oiskohan ollu alkoholillakin osuutta asiaan? :D
No kuitenkin.. lauantaina se kipu taas palas. Tällöinkin vielä ihan siedettävänä ja välillä se häviskin taas kokonaan..
Sunnuntaina se kipu alko heti aamusta ja oli melkein sietämätöntä.
Se säteili alaselästä takareisiin, eikä mikään asento ollu hyvä. Kyykistyminen ja kurottelu oli aivan tuskaa.
Illalla Atte sit hiero mun reisiä ja alaselkää ja se kipu lakkas.
Ah, vihdoinkin, ajattelin.
Juu, niinhän mä ajattelin ja luulin.
Yön aikana se kipu taas palas ja on ollu tänäänkin aika sietämätöntä, jotain aivan järkyttävää.
 Luulisin syyks jotain jumissa olevaa hermoo selässä?
Täytyy varmaan varata aika jollekin (kuka sellainen on?) joka vois asialle tehdä jotain?

Onko teillä ollu koskaan tällästä ja millä se on hoidettu?


Mulla loppu muuten viime keskiviikkona sit äitiysloma ja kävin tietysti heti ilmottautuun työttömäks.
Miten tää mammaloma menikin taas näin nopeeta??
Nainen siellä kyseli, että onko mulla jo jotain töitä tiedossa sun muuta, ja kerroin, että syksyllä alkava koulu kiinnostais, jos vaan on varaa siihen. Se kerto sit sellaisesta mahdollisuudesta, että nykyään voi saada saman rahan "koululaisena", kuin saisit työttömänä. Koulun vaan täytyy olla tietyntyyppinen yms. ja sitä rahaa pitää jotenkin anoo.
Jesh! Mun kouluhaaveet ei siis ookkaan vielä ihan täysin menetettyjä!
Kukapa olis uskonu, että tää nähdään (ehkä!) vielä koulunpenkillä?? ;)

7 kommenttia:

  1. Mut mun mielestä pitäs olla 25v et saa sitä rahaa?

    VastaaPoista
  2. No en tiä.. miks se ois sit sanonu, että sitä saa? Kyllähän se mun iän sieltä näki.
    Tai sit se ei osannu laskee. :D

    VastaaPoista
  3. Hermorata hieroja? Mut ehkä lääkäri voisi jotain suositella ja laittaa lähetettä ?

    VastaaPoista
  4. omaehtoisessa opiskelussa tarvii olla 25v, mut työvoimakoulutuksessa saa sen rahan vaikka on alle 25, just meinaa ite tarkistin itekkin asian! :D

    VastaaPoista
  5. Mä oon niin urpo kaikissa tälläsissä asioissa. :D
    Mikä siis katsotaan omaehtoiseks ja mikä työvoimakoulutukseks??

    VastaaPoista
  6. Työkkärin koulutukset on siis työvoimakoulutuksia ja kaikki muut (aikuiskoulutus, amk ym) omaehtosia.

    VastaaPoista
  7. Aijaa. No mitähän hittoo se on mulle sit selittäny, kun ihan selvästi sanoin että aikuiskoulutuspuolelle menisin..
    No, menihän nekin suunnitelmat sit v*tuiks! :/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)