29. huhtikuuta 2011

Tästä tulee nyt vähän kuvaton postaus, koska kirjotan tätä Aten koneella ja täällähän ei oo mitään kuvia.
Kaikki on mun koneella, enkä uskalla edes avata sitä, koska se ilmottaa koneessa olevan troijan hevonen, nice!
Täytyis saada kuvat sieltä pois ennenkuin ne häviää johonkin.
Näin on jo kerran aiemmin tapahtunut, mutta onneks saatiin ne sieltä pelastettua.

Digikamera on ihan kiva keksintö ja sillä on hyvät ja huonot puolensa.
Hyvää on se, että huonot kuvat saa poistettua, mutta huonoo se (ainakin mulle), että ne kuvat vaan kasaantuu ja kasaantuu koneelle ja niitä tulee tosi harvoin teetettyä.
Mulla taitaa olla taas yli vuoden kuvat teetettävänä..

Ai niin, enhän mä oo muistanut kertoa ollenkaan millanen kamera me sit ostettiin, kun silloin joskus siitä uuden hankkimisesta kirjottelin. :D


Tälläinen Olympuksen kamera, jota mä kutsun tavallisen pokkarin ja järkkärin risteytykseks. :D
On ollut todella hyvä ja meidän tarpeisiin vallan mainio!

Meidän arjessa ei viime päivinä oo tapahtunut mitään ihmeellistä.
Ollaan vaan nautittu hienosta ilmasta ja ulkoiltu todella paljon ja nähty ystäviä.

Tiistaina kyllä käytiin Mandin putkituksen jälkitarkastuksessa ja tulehdushan sillä oli taas toisessa korvassa, minkä mä jo kyllä arvasinkin. Sen tietää heti jos sille tulee flunssa, että menee varmasti korviin. :/
Koskahan noista tulehduksista pääsis lopullisesti eroon?


Mä oon lähdössä huomenna kaverin (ja sen kaverin yhteisiin) synttärikemuihin.
Onkin ensimmäinen vappu piiiiiitkiin aikoihin, kun EN OLE selvinpäin! :D
Tulee varmasti mahtavat bileet.
Porukkaa on tulossa paljon ja kaikenlaista ohjelmaakin on luvassa. :)

Päivällä ajateltiin ensin avata perheen kesken grillikausi. :)

Hauskaa Vappua kaikille lukijoilleni!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)