5. lokakuuta 2010

Irtiottoja

Välillä jotain positiivistakin tähän blogiin! :)

Tänään kerroin miehelle kuinka ihanaa ois kun joskus sais olla ihan yksin!
Se kysy, et jaa ilman mua vai?
Kyllä! Ilman sua, ilman lapsia. Ilman mitään ääniä, ois vaan ihan hiljasta ja sais vaan olla!

Se vaan ei oo kauheen mahdollista, usein ainakaan..

Mutta! Mulla olis mahdollisuus päästä kahtena seuraavana lauantaina rillutteleen ystävien kanssa.
Ens lauantaina ois tiedossa ihanan Jenni Vartiaisen keikka ja seuraavana mun ja miehen yhteiset synttäribileet.
Nyt kamppailenkin sitten päätöksen kanssa siitä, et lähdenkö katsoon sitä Jenniä vai en.. Rahatilanne kun on vähän mikä on.. mieli kyllä tekis! Mieskin oikein kyselee, että no meetkö sä?

Ekan kerran kun mies kysy, et haluisinko lähtee kattoon sitä, mulle tuli vaan mieleen, et ei mulla oo mitään vaatteita sinne! Mies kun ei ymmärrä, että eihän nyt samoja vaatteita voi pitää kahta kertaa kun lähtee ulos, eihän? ;)

Synttäreille löysin jo ihanan mekon ja aaaaaiiivan ihanat kengät!
Laitan  niistä sit lähempänä synttäreitä kuvia. :)

Mielipiteitä, et lähtisinkö kattoon sitä Jenniä?
Tyhmä kai oon jos en lähde, kun kerran ois mahdollisuus? 

Ps. Eilen oli todella hyvä päivä vaikka oltiinkin koko päivä vaan kotona lasten kans! <3

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi. :)