29. lokakuuta 2010

Mä en oo käyny nyt neljään viikkoon jumpilla, kun on ollu flunssaa ja kaikennäköstä. Tuntuu, että oisin paisunu kun pullataikina tänä aikana!
Mikä siinä on, että kun harrastaa kuntoilua, niin saa muka syödä herkkuja?
Sitä ajattelee, että "jos mä nyt syön ton yhen suklaapatukan ja sit huomenna meen jumppaan sen pois."
Sehän on ihan huijaamista eikä siitä jumpastakaan sitten mitään hyötyä oo!

Mä oon laiska!

Mutta nyt aion ottaa itseeni niskasta taas kiinni ja raahautua jumpille vaikka pää kainalossa!

Personal trainer ois kiva. Ois joku joka pakottais sut tekeen vaikka kuinka sattuis.

Mä oon joo aika hoikka, mutta niinkuin joskus aikaisemmin jo mainitsin, on tohon mahalle jääny vähän ylimäärästä kahden raskauden jälkeen.
Haluan sen pois, pois, pois!!
Onneks on vaatteita jolla sen löllön saa peitettyä!

Mä rakastan olla raskaana, koska sillon saa ihan huoletta käyttää kaikkia tiukkoja vaatteita, eikä tarvii huolehtia siitä, että näkyykö mahassa makkaroita. Mä voisin olla vaikka koko aika raskaana! :D

Tässä viimeinen kuva mahasta Mandia odottaessa rv 37+0. Ikävä! <3

1 kommentti:

  1. Oo tyytyväinen että on vaan vähän ylimäärästä mahalla :D
    Olin itse 14vuotiaana alipainonen sit sain paniikki lääkkeet ja niistä tuli 37kg no olin silleen normaali painoinen mut vähän yläkanttiin. Siitä sit lääkkeiden lopetuksen myötä lähti jonkunverran mut ei todella paljoa ja ne jäi siihen pyöriin. No sit raskaus aikana mulle tuli 35kg ja niistäkään ei todella oo kaikki tippunut eikä tipu. Mulla vähän sellanen kroppa että se ottaa kyllä mut ei tiputa. Sit liikuntana ei oikee mikään käy. Pitkät lenkit ja juokseminen ottaa polviin ja nilkkoihin kun ne meni nuoruusaikana monesti ja uiminen mikä olis mulle hyväks vetää mun ihon niin huonoks että siitä ei selviä ees tehorasvoilla :/
    Eli olet onnekas :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)