1. marraskuuta 2010

Ah, kuinka ihanaa oli olla tänään jumpassa kuukauden tauon jälkeen!
Oltiin heti aamusta Mandin kans vauvajumpassa ja oon niin ilonen että raahauduin sinne, tuli niin hyvä fiilis heti.
Luxu (=Lucaksen lempinimi) oli sen aikaa tätinsä ja serkkutyttöjen kans temppuradalla temppuilemassa.

Illalla ajellaan rakkaan ystävän kans Ylöjärvelle Jenni Vartiaisen keikalle. Se on sellanen joka taltioidaan ja se tulee sit joskus telkkaristakin. Jebou ja jaiks!
Kiitos Heidi kun pyysit mut mukaas. <3

Nyt onkin sit ollu taas se sama ongelma kun aina, kun pitäis olla johonkin lähdössä; mitä ihmettä mä puen päälleni?!
Kävin tänään ystäväni vaatekaupassa (tai siis ei se sen kauppa oo, vaan se on siellä töissä) ja ostin sieltä farkkuleggarit ja ajattelin, että laitan ne, mutta ei ollu mitään niihin sopivaa paitaa, joten täytyy tänään käydä vielä hakemassa sieltä tavalliset leggarit ja toivoo et niihin löytyy joku sopiva paita!
Mä jätän aina kaikki viime tippaan.
Plaah..

Mä oon muuten ollu viime aikoina ihmeen hyvällä päällä, eikä lapsetkaan oo saanu mua niin helposti hermostuun. :)
Mutta väsyttää ihan sikana.. onkohan mulla joku kaamosmasennus? Mikä se edes on?

 
Nyt syömään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)