11. marraskuuta 2010

Olen ylpeä itsestäni!

Mä oon todella ylpee itsestäni, että oon pystyny imettään Mandia jo näin pitkään! Ja tuun sitä jatkaan varmaan vielä kuukausia.
Jotenkin on nyt paljon vaikeempaa edes ajatella lopettamista, kun vertaa aikaan jolloin imetin Lucasta. Lucasta imetin vain noin 1,5 kuukautta. Siihen oli kyllä syynä se, että ratkesin polttaan. Silloinkin mietin, että kuinka vaikeeta olis voinu olla olla vielä polttamatta, kun kerta koko raskausajankin pystyi? Mutta niin se tupakka vaan vei mennessään..
Oon mä nytkin polttanu aina välillä, mutta on myös päiviä jollon en polta ollenkaan.

Tällä hetkellä ajatuskin imetyksen lopettamisesta tuntuu vaikeelta.. tai ehkä ennemminkin haikeelta.
Oonkin joskus Atelle heittäny vitsillä, että imetän Mandia varmaan vielä kaks vuotiaanakin. :D

Mutta kun kerran imetys onnistuu, niin miksi sitä lopettamaan?

Toivon, että Mandi vierottais itse itsensä sitten kun sen aika on.

Meillä on molemmat muksut ollu taas kauheessa räkätaudissa ja eilen Mandille sit nousi lämpöökin. Ei voitu mennä edes pihalle, vaikka olis ollu tosi kiva ilma ja Luxu ois tykänny.
Illalla Mandilla sit lämpö jo laskikin ja päätin uskaltaa ottaa sen lenkille mukaan, että pääsi edes vähän ulos!

Tänään sit päästiin ulos, mutta voitteko kuvitella kuinka helppoo on mennä "kävelylle", kun on rattaat, koira ja yks taapero kävelee?
Ei kovin helppoo.


Vähän oli kirkasta..
Eikä me sit kovin pitkälle kävelty, vaan tultiin sit pihaan tekeen lumiukkoo. :)


Lucas näytti myös miten rokkikukot seisoo. :D



Sisällä sitten leikittiin lisää. :)

Tuleva nörttikö? ;)

Ryhmärämä <3


Ps. Mandi osaa jo istua hetkittäin ilman tukee :)

Pps. Miks noihin kuviin tulee tollaset raamit??

3 kommenttia:

Kiitos kommentistasi. :)