15. marraskuuta 2010

Isänpäivä

Oon varmaan ainoo jolla isänpäivä ei oo menny niin ihanasti ja hienosti... alkuun.

Meillä aamu alko sillä, että tulin alakertaan, heitin olohuoneen poikki Atelle Seppälän pussin, joka sisälsi kahdet tumput, pipon ja "isukki on paras"-kalsarit. Perään sanoin "todella iloisesti", että hyvää isänpäivää vaan!
Mökötettiin siis toisillemme.

Ja mistä tää mökötys sit taas kerran johtu?
No seksistä tietenkin, mistäpä muusta?!
Mies ois lauantai-iltana halunnu, mä en. Enkä mä voi itseeni pakottaa haluamaan. That's it!
Vai olisko pitäny säälistä antaa??
(osan yöstä nukuin alakerrassa sohvalla!)

Parin tunnin mökötyksen ja puhumattomuuden jälkeen jo puhuttiin toisillemme. Oli pakko, koska tehtiin kuvakirjaa meidän häistä. Aateltiin antaa molempien porukoille joululahjaks sellanen.
Ja mä hurahdin siihen kuvakirjan tekoon ihan täysin ja aattelinkin, että jos tekis Luxusta ja Mandista molemmista jonkun kirjan kans, vaikka sellasen "Ensimmäinen vuosi" tyyliin?
Miltä kuulostais? :)

Hyppäs vähän toi aihe tosta isänpäivästä.. Mutta siis puolenpäivän aikaan käytiin Aten vanhemmilla ja vietiin niiden isälle lahjaks muumimuki ja itse tehty mutakakku.
Illemmalla käytiin sit mun vanhemmilla ja mun isälle vietiin kans muumimuki ja lauantaina tehtyjä pullia ja siellä herkuteltiin sit mun siskon tekemällä kakulla. Nami nami!
Molemmat papat jäi ilman korttia, kun ajattelin, että Lucas olis piirtäny niille kortit, mutta se vaan käski mua piirtään :D Joten ne sitten jäi!

Muuten ihan kiva päivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)