17. toukokuuta 2011

Hoitopaikka pohdintaa.

Postiluukusta tipahti just lasten hoitopaikkojen päätökset.
Molemmat pääsis elokuun alusta päiväkotiin, jossa olen itsekin ollut ja on ihan tässä meidän kodin vieressä.

Nyt kuitenkin onkin käynyt niin, että Aten veljen vaimo mahdollisesti voisikin ottaa lapsukaiset heille perhepäivähoitoon, kun hänen vanhat hoitolapset jää pois.
Tästä on puhuttu siis jo aiemminkin, mutta silloin kun mulla ei ollut vielä mitään käsitystä, että koska hoitopaikkaa tarvittais, niin se jäi siihen.


Luxulle parhaaks vaihtoehdoks oon ajatellut tarhaa, koska on kuitenkin jo sen ikäinen, että tarvis vähän muutakin, mutta toisaalta, se on vasta kolme, joten vaikka se vuodenkin olis pph:ssa niin kerkeis sen jälkeen vielä hyvin tarhaileenkin.
Mandille taas pidän ihan parhaana vaihtoehtona pph:ta, koska se on vielä niin pieni.
Mietityttää, että kuinka tarhassa ehditään huomioida noi kaikki pienet?
Kahteen eri paikkaan en kuitenkaan halua alkaa niitä viemään.
Mulla on vaan jotenkin kauhee pelko, että jos Luxu ei oo yhtään tarhassa ennen kouluun menoa, niin se jotenkin "syrjäytyy" muista lapsista. Se kun on niin herkkä ja arka poika.
Tarhasta mä oon ainakin itse aikoinani saanu ensimmäiset kaverit, jotka on sitten olleet samassa koulussakin.

 En olis ikinä uskonut, että tälläisten hoitojuttujen pohtiminen vois olla näin vaikeeta.


Mikä olis teidän mielestä paras ja miten itse järjestäisitte omien lasten hoidon?

Ps. Kivaa, että pari uutta lukijaakin on taas tullut. :)
En siis kai sittenkään ihan turhaan tänne kirjottele, edes joitakin kiinnostaa?

1 kommentti:

  1. Meillä ei ONNEKS oo vielä ajankohtaista tuo hoitoon meno, ainakaan vuoteen vielä.. Tosi vaikea sanoa, kun mullakin aika ristiriitaiset tunteet päiväkodin ja pph välillä!
    Päiväkodissa huolettaa juurikin se, että miten hoitajilla riittää aika katsoa pienempien perään!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)