15. toukokuuta 2011

Tuksuuuuu!!

Eipä pitänyt kauaa mun lupaus pysyä poissa ihmisten ilmoilta viime baarireissun jälkeen, kun päätin lähtee extemporee parin kaverin kanssa katseleen Suomen peliä baariin ja sen jälkeen katsoon ah, niin ihanan Johanna "Tuksu" Tukiaisen "keikkaa". :D

Suomen peliä katsellessa oli aivan mahtava tunnelma, kun baari täyttyi ihmisistä ja aina Suomen tehdessä maalin koko baari hurras ja taputti.
Fiilis oli aivan katossa!
Ja se Granlundin paljon hehkutettu maali, voi vitsit miten hieno se oli!
Mä en siis oo mitään lätkäihmisiä, mutta MM-kisoja seuraan lähestulkoon aina.

Tänään pidetäänkin Aten kanssa kisakatsomoo kotona ja jännitetään tuleeko Suomelle kultaa 16-vuoden (?) tauon jälkeen.
Pidetään kaikki peukut pystyssä ja kannustetaan Suomi voittoon, eiks niin? :)

Leijonat.fi
Pelin jälkeen sit odoteltiin, että Tuksu alottaa keikkansa.
Onneks pääsi ilmaseks sisään, en mä siitä kyllä olis mitään maksanut!

Sainpahan tän kerran nähdä sen livenä ja se riitti, ei enää ikinä uudestaan, kiitos!
Niin järkyttävä näky se oli siskonsa kanssa.
Saatiin kyllä aivan mahtavat naurut ja ihan kyllä hävetti niiden puolesta ja välillä kyllä ihan ällöttikin niin, että joutu kääntään katseensa muualle. :D

Ne siis tanssi, tai ei sitä voi mun mielestä sanoo tanssiks vaan jonkinlaiseks liikehdinnäks. (?)
Ja laulo, josta mä en saanut mitään selvää.
Mä poistuin siinä vaiheessa paikalta, kun Arto tuli lavalle, istu tuolille ja Johanna meni tanssiin sen syliin.
Siis, yäk!

Te, jotka ette oo Tuksua nähneet, niin ette kyllä menetä mitään. :D

2 kommenttia:

  1. Voi eiii, voin vaan kuvitella miltä se meno on näyttänyt! IHQ-Tuksu :D..
    Sun ois pitänyt ottaa kuvia ja hauskuuttaa meitä niillä ;)

    VastaaPoista
  2. Ois pitäny joo ottaa kuvia :D
    Harmi kun toi meijän uus kamera on niin iso, että sitä ei oo kauheen kiva kanniskella baarissa mukana.. ;D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)