27. toukokuuta 2011

Kahvakuulailua!

Eilen lähdin koittaan ensimmäistä kertaa kahvakuulailua.
Aivan mahtava laji, tykkäsin!
(toivottavasti tää innostus myös kestäis!)
Hieman alkuun hirvitti, kun heti ensimmäisenä ohjaaja kanto kaikille vielä toiset 8kg:n kuulat, koska tehtäisiin kuulemma jotain liikettä kahdella kuulalla. Apuaaaaa!
Mulla oli siis yks 4kg:n ja kaks 8kg:n kuulaa.

Alkulämmittelyssä olin jo kahden ekan liikkeen jälkeen aikas kuollut, hyvä että happi enää kulki.
Tehokastako? Kyllä!
Aloin tietysti tekeen heti 8kg:n kuulalla ja ohjaaja tulikin sanoon, että "ota vaan toi 4kg:n kuula alkuun", joo okei.. :D


Liikkeitä oli paljon erilaisia ja todella tehokkaita olikin.
Ja helpompia kuin luulin.
Kroppa kiittelee taas tänään! :)

Ohjaajana oli nuorehko mies, joka oli kans aivan loistava.
Tsemppas meitä koko ajan ja tarkisti, että liikkeet tulee tehtyä oikein.
Kertaakaan en oo missään jumpassa törmänny tollaseen tsemppaukseen!

Kuulailusta jäi aivan loistava fiilis ja sanoinkin Atelle kotiin päästyäni, että kerrankin mulla näkee myös naamasta, että oon jotain tehnyt.
Olin nimittäin hieman punoittava ja hikinen ilmestys. :D
Onneks pääsi heti saunaan kotiin tullessa hikoileen vähän lisää. 

Mä oon nyt alkanu kiinnostuun enemmän kuntoilusta ja haluaisinkin saada hieman lihaksia ja mittauttaa jossain rasvaprosenttini. 
Missähän se olis mahdollista??

2 kommenttia:

  1. hienoa! rascaprossan saat kanavassa mitattua kun vaan sanot tiskillä! se maksaa kait jonku 15e? en nyt muista mut kuitneki :D

    VastaaPoista
  2. Kuinkas se sitten tapahtuu?
    Mittaileeko ne mun läskit jollain sellasella "viivottimen" näkösellä jutulla? :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)