6. toukokuuta 2011

Tätä viikkoa.

Mulla ei oo vieläkään omaa konetta käytössä, koska en oo uskaltanut avata sitä sen viruksen takia. :/
Silloin kun viimeks kirjotin siitä viruksesta, niin samana iltana luin Iltalehden sivuilta jostain troijalaisesta joka sulkee kaikki koneen tiedostot ja hakkerit pyytää lunnaita niiden avaamiseks. 
Kiva, toivottavasti ei oo just toi virus!
Avaan sen vasta sit, kun mulla on joku tarpeeks iso muistitikku tms, johon saan siirrettyä kaikki kuvat turvaan.
Vihaan tietokoneita.

Yks päivä mietin, että voi vitsit miten paljon Mandista ja Luxusta on jo toisilleen seuraa, vaikka ne on kuitenkin ihan eri kehitysvaiheessa.
Tuolla ne yks päivä leikki niin, että Mandi makas viltin päällä ja Luxu veti sitä siinä ja niillä oli niin hauskaa, että! :)
Vaikka kyllähän ne sit välillä sotiikin keskenään.
Eilen Luxu tuuppi Mandia koko ajan ja välillä otti naamastakin kiinni ja pienempi vaan nauraa päälle. 
Koita siinä nyt sitten pokkana komentaa toista, kun toinenkaan ei yhtään välitä vaikka vähän tuupitaan.
Sisarusrakkautta. :D <3


Keskiviikkona alotettiin parin kaverin kans salireenaus.
Ensin oltiin tunti salilla ja sit mentiin vielä pumppiin. 
Voitteko kuvitella kuinka mun kroppa on huutanu hoosiannaa nää kaks päivää? Huhhuh!
Mut tuli kyl ihan sairaan hyvä fiilis siellä ja kyllähän tässä kerkee vielä kesäkuntoon, vai mitä? ;)
Tarkoituksena mulla ei ole laihduttaa vaan jos vähän kiinteytyis ja sais ehkä jotain lihaksiakin. :)

Mä en oo ikinä ollut oikein mikää sali-ihminen ja oon aina kammoksunu salia jostain syystä.
Ehkä siks, että tiedän kun sinne menee (varsinkin ekoja kertoja), 
niin kaikkien katseet kääntyy suhun ja ne tietää jo, että oot siellä ekaa kertaa.
Ja onneks meillä oli hyvä opastaja mukana, koska enhän mä tiedä mitä kaikilla laitteilla tehdään ja kuinka paljon kannattais tehdä.
Kiitokset hänelle, olenpahan nyt edes hieman viisaampi näissäkin asioissa! :)

Ps. Tänään olis tiedossa illalla H:n ja J:n yhteiset synttärikemut, jei! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)