25. tammikuuta 2011

Mandilla on ollut nyt kolme lääkekuuria putkeen korvatulehduksen takia. Viimeisin loppu uutenavuotena.
Eilen käytiin sit jälkitarkastuksessa ja tulehdushan siellä edelleen oli.
Ollaan käyty tähän asti lastenlääkärillä ja nyt sano, että täytyy varata ens viikoks aika korvalääkärille ja jos korvat on vieläkin tulehtuneet, on edessä todennäköisesti putkitus. :/
On kyllä sit meinaan Aten homma viedä se sinne putkitukseen, jos se tarvii tehdä. Mä en siihen pysty!

On niin kurjaa, kun lapset sairastaa.
Hui kauhee, Mandilla sininen yökkäri! Haha. :D
Käytiin eilen Aten kans viime viikkoisen vuosipäivän kunniaks Tampereella syömässä mun lempiraflassa: New York:ssa. Vähän sipulirenkaita ja vege pastaa, nams!
Aivan loistopaikka, aivan loistoruoka!
Suosittelen lämpimästi kaikille jotka ei oo siellä ikinä käyneet!

En muista koska olisin saanu viimeks yhtä hyvät naurut kuin eilen.
Lauleskelin kotona Nygårdin Selvä päivä-biisiä ja niinhän Luxukin sit alkoi laulamaan.
Se meni näin;
"Missä mää oon? Mää oon kännissä... oon varmasti kännissä." Hahahah!

Luxu kesällä -09


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)