27. tammikuuta 2011

Tunnustuksia. Kiitos Heidi!

Sain tälläisen rakkaalta ystävältä. En olis kyllä ikinä uskonut, että joskus tuun mitään tällästä saamaan. 
Lämmittää kyllä mieltä ja saa ajatteleen, että ehkä en sitten ihan turhaan tätä blogia kirjotakaan, edes joku tykkää. :D
Kiitos! <3


Nyt sit pitäis keksiä itsestään tunnustuksia vai? Hmm.. Yritetäänpä siis keksiä jotain. :D

1. Pelkään todella paljon yksin jäämistä.

2. Olen jossain asioissa aikas perfektionisti.
 
3. Haluaisin saada uusia ystäviä, mutta mulle se vaan on todella vaikeaa. Olen nimittäin aika ujo uusien ihmisten seurassa.

4. Vihaan sitä, kun meidän kämppä on aina kun pommin jäljiltä, mutta siltikään en yleensä jaksa tehdä asian eteen mitään, koska se tuntuu turhalta. Kun siivoat, niin hetken päästä on samannäköistä. (kiitos lasten) :D

5. Haluaisin voida käyttää tiukkoja paitoja miettimättä miltä mun maha niissä näyttää.

6. Vihaan apinointia.

7. Olen välillä todella (ehkä liiankin) temperamenttinen.

Multa lähtee tunnustukset seuraaville henkilöille:




Olkaa hyvät! :)

1 kommentti:

  1. Kiitos :)!! Teillä on suloisen oloinen perhe, mukavaa kevättalvea!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)