25. tammikuuta 2011

Näpertelyä

Mä oon aina tykänny piirtää ja tehdä kaikennäkösiä askarteluja yms. vaikka en niissä mikään hyvä ookkaan.
Aina välillä tulee hyviä ajatuksia mitä vois tehdä ja laittaa, mutta oon (ja ollaan) vaan niin saakelin saamaton, että ikinä ei saa mitään aikaseks.


Kröhöm, tässä yksi hyvä esimerkki meidän saamattomuudesta;
meidän toinen vessa on odottanut jo kolme vuotta saavansa uuden altaan ja allaskaapin! 
(Muuten vessa rempattiin kokonaan ennenkun muutettiin.)
Tai siis onhan meillä ne tuolla valmiina ollut jo vuoden. Kaks vuotta meni niiden hankkimiseen.
Tai toisinpäin, en edes muista enää koska ne on hommattu ja kauanko ne on lojunu meidän rappusten alla.
Atte jo kerran ehdotti, että ei laitetakaan niitä ollenkaan, vaan jätetään vessa tollaseks, niin saa uudet asukkaat sit joskus rempata siitä mieleisensä.
No way! Mä en ala tota vessaa katteleen enää montaa vuotta tollasena! Vaikka ei kai se enää kauheen paha lisä tähän kolmeen vuoteen oo?
Ottaisin kuvankin siitä, mutta en kehtaa, on niin hirvee. :D

Viimeisimpänä näpertelynä metsästin Mandin huoneen oveen sen nimikirjaimet. Ensin en löytäny sellasia mistään ja lopulta tyydyin ostaan Sinellistä tylsännäköiset pahviset kirjaimet, jotka itse maalasin ja koristelin strasseilla.
Luxullekin aikoinaan ostin KodinYkkösestä kirjaimet, jotka nekin maalasin ja koristelin sinisillä ruseteilla.

Huono kuva, mutta tälläiset on meidän lastenhuoneiden ovet.
Mulla on ollut jonkin aikaa jo mielessä muutama projekti, joista vielä toistaiseksi vaikenen. ;)
Kerron niistä sitten, kun joskus saan niitä alulle ja tehtyä. :)

Oon alkanut tosissani miettiin, että mikä työ mua kiinnostais ja mitä haluaisin tehdä.
Viime kesänä näin ilmoituksen, että täällä alkaa sisustussuunnittelija-koulutus ja kiinnostuin siitä.
Sinne ehkä haluaisinkin, mutta ei mulla oo varaa jäädä opiskelijaks.
Yks vaihtoehto on kyllä, että meen tässä välissä töihin ja sit vaikka parin vuoden päästä takas koulun penkille, jos on vielä kiinnostusta.

Enkä mä kyllä edes tiedä olisko musta sisustussuunnittelijaks...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)