22. maaliskuuta 2011

Hakusessa tulevaisuus.

Kävin eilen työkkärissä juttelemassa ammatinvalintapsykologin kanssa, 
koska en oikein tiedä mitä haluaisin tehdä. 
En ainakaan oman alani töitä.
Mutta eipä siitä käynnistä mitään apua ollut.
Meinasin nukahtaa siihen tuoliin, eikä se ukko edes kuunnellu mua!
Sanoin sille heti alussa, että kun toi ammatti mikä mulla on, ei tunnu enää niin omalta, enkä kyllä osais sitä käytännössä edes toteuttaa..
Sepä sitten höpöttelee vaan, että mun papereilla on niin monia vaihtoehtoja.
"Siis ootko sä kuunnellut ollenkaan mitä mä oon sanonut?!", ajattelin.
No juu, eipä kai sit.
Hoitoalalle se mua yritti saada, juu ei kiitos, ei oo mun juttu.
Ja lopuks totes, että ei mun kannattais lähtee opiskeleen uutta ammattia.
Hmm.. Mitä mä teen mun papereilla, jos se ala ei kiinnosta mua?
Kaikki alaan liittyvä ei oo ihan poissuljettua, mutta kuitenkin..


Välillä tuntuu, että oon ihan hukassa tulevaisuuteni kanssa.
Ois kiva saada työ mistä tienais suhthyvin ja mikä ei ois kauheen raskasta ja vielä työaikojenkin pitäis olla perheelliselle sopivia.
Oonko vaativa? Ehkä.
Tuskinpa tollasta työtä löytyy mistään.

Toisaalta oon miettinyt, että jos menisin esim. viikonloppuina tekeen yötöitä esim. baariin, niin saisinpahan olla sitten viikot lasten kanssa kotona.
Olisko se sit sen väärti?

Onneks tässä kai nyt on silti hetki aikaa miettiä. :)


 Enää ei taida päästä pulkalla kovin hyvin?

Ihanaa, että noi viikonlopun aikana sataneet lumet alkaa jo sulaan pois.
Olipahan vähän lisävastusta äsken kävelyllä, kun työnsin rattaita (+lautaa) tuolla 20cm:n sohjossa. Huhhuh!
Onneks kaikkialla ei kuitenkaan ollut sellaista, vaan pääosin jo aika sulaa.
Luxu tykkäs tietysti kaikista lätäköistä!
Kohta voikin jo varmaan vaihtaa kuomat saappaisiin?

Aamulla kun lähdettiin ystävän luona käymään, oli autokin kun sauna, kun aurinko oli jo jonkin aikaa kerennyt sinne porottaan.
Ja tietysti mä olin pukenut Mandille vielä toppahaalarin päälle.
Juoksin äkkiä sisältä hakeen vielä vk-haalarin mukaan ja laitoin sen sitten kotimatkalle.
Tuottaa taas päänvaivaa, että mitä noille lapsukaisille taas oikein pukee päälle.
Ehkäpä automatkoille jo uskaltais laittaa vähän kevyempää. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi. :)