21. maaliskuuta 2011

Lauantai-ilta.

Lauantaina oli kaverin synttärikemut.
Laulettiin karaokee, syötiin ja juotiin.
Kaikenlisäks oli aivan mahtavat tarjoilut ja jos olisin tienny, että siellä on niin paljon myös juomaa tarjolla, niin en olis hommannu omia niin paljoo. :D


Tulihan sitä sit nautittua ehkä muutama liikaa, koska olin baarissa siinä kunnossa, että onnistuin kaatumaan lasi kädessä ja se lasihan tietysti hajos siihen mun käteen.
Sain ranteeseen pienen haavan, jonka ihanat poket sit paikkas ja loppu illan bailasin hieno side koristamassa rannettani. :D
Vaikka haava oli aika pieni, tuli verta aikas paljon. 
Samalla onnistuin töhriin myös uuden valkoisen mekkoni verellä, kiva!
Eipä ollut muuten kauheen hyvää tekoo toi Aleksi 13:sta mekko; baariin päästessä huomasin toisen olkaimen irronneen ja kotona huomasin, että se oli rinnan kohdalta rispaantunut. 
Mistä lie sekin sitten tullut?
Kyllä ketutti!

Oli lähellä ettenkö olis joutunu koko puljusta pihalle, mutta ihanat ystäväiseni puhuivat poket ympäri ja lupasivat katsoo mun perään. <3
(Atelta eilen kuultua:) Heti tän lupauksen jälkeen mä olin kaatunu uudestaan rappusissa kaataen jonkun sellasen narupylvään ja olin saanu aika pahoja katseita pokeilta.. ups!

Siis mä en kyllä tajua, kuinka pystyin juomaan itseni siihen kuntoon.
Yleensä osaan ottaa hyvin kohtuudella, mutta nyt lähti kyllä ihan lapasesta!
Hieman ehkä hävettää,
mutta hauskaa oli tosta pienestä äksidentistäkin huolimatta! :D

Iso Kiitos ihanille ihmisille, kun piditte musta huolta! <3

4 kommenttia:

  1. No oho! Sullahan on ollut vauhdikas ilta :).. Mutta hieno on kyllä mekko, ja nätti on kantajansakin!

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos. :)
    Ilta oli joo ehkä hieman vauhdikas.
    Ehkä sit ens kerralla muistan tän kerran ja osaan taas ottaa rauhallisemmin. :D

    VastaaPoista
  3. Hauska ilta siis :D Näitä sattuu, joten ei huolta. Mullekkin on ennen sattunut vaikka ja mitä, mut nykyään tuntuu ettei tule edes pieneen hiprakkaan..

    VastaaPoista
  4. Hah!
    Mua vaan niin huvittaa, että vieläkin tän ikäsenä pystyy tolleen koheltaan.. :D
    Mutta sattuuhan näitä! ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)