17. maaliskuuta 2011

Mielipide.

Nyt ei oikein ajatus kulje ja ukkokin hoputtaa tossa, mutta kai se täytyy munkin jokunen sana sanoo tästä paljon puhutusta blogikeskustelusta...
 Minäkin sitä ketjua kävin lueskeleen ja aloin kanssa miettiin yhtenä vaihtoehtona salasanan taakse siirtymistä ja oon sitä jo joskus aikasemminkin miettinyt.

Mut ei se oo mun juttu. Kuka tätä sitten lukisi? 
(Kuka tätä lukee nytkään?)
Siinä vaiheessa voi aatokset olla toiset, jos tästä mun mitättömästä blogista aletaan jossain kirjotteleen tai alkaa tuleen jotain kommentteja.
Mä kirjoitan tätä ihan vaan itseni takia.

Mä en itse ymmärrä miten jotkut jaksaa niin paljon käyttää energiaansa toisten haukkumiseen tai saatika siihen, että käy sitten lukemassa sellasia blogeja jotka ei niitä kiinnosta vaan suorastaan ärsyttää, niinkuin jotkut siellä sanoivat. Kaippa ne siitä sit jotain mielihyvää saa?
Enkä myöskään sitä, että AIKUISET IHMISET alkaa netissä haukkuun toisten lasten ulkonäköä!

No jaa, ehkä kannattaa vaan jättää tollaset ihmiset omaan arvoonsa.
Toisaalta tulee mieleen, että voittavatko nää ihmiset sillä jotain, että ne on saaneet tän blogimaailman "sekaisin"??

Mä aion ainakin (toistaiseks) jatkaa samaan malliin kirjoittelua! :)


Tälläset takaraivokuvat ei olis kauheen kivoja, eihän?

3 kommenttia:

  1. Oon ihan samoilla linjoilla sun kanssa koko asiasta :)..
    Aikamoisen mylleryksen sai aikaseks sen ketjun aloittaja, ei varmaan olis kyllä osannut odottaa itsekään!

    VastaaPoista
  2. Mulla on vissiin menny jotain ohi? Ei olis mitään uutta :D En löydä mistään tättä ketjua :o

    Minusta kuvat tuo kivan säväyksen ja ei minunkaan mielestä takaraivot ole kovinkaan säväyttäviä :D Itse mietin salasanaa pitkään mut ihan tosissaan, jos joku haluaa minusta vääntää juttua blogini perusteella niin mun puolesta :D Kerron ehkä liiankin henk.koht kaikki. mm. eromme mutta senkin tein vain että ei tarvitsisi lopettaa kokonaan tai jatkaa valheellisesti. Ja blogiani seuraa kaverit ja sukulaiset niin en viitsi salasana touhulla aiheuttaa päänvaivaa :D

    VastaaPoista
  3. Ansu: Se keskustelu on poistettu, mutta mun mies sen toissailtana kaivo jostain, eikä sillonkaan saatu kaikkia sivuja näkyviin..

    Mä en vois ikinä kuvitella kirjottavani jollain salanimillä ja laittavani tollasia takaraivokuvia. Tuntuis, että jättäisin jotain kertomatta..?

    Mutta kaikki tekee omat ratkasut, mun kohdalla toi ei toimis.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)