1. maaliskuuta 2011

Ne on täällä!

 Meidän uudet rattaat nimittäin. Ihanuudet. <3

En voi olla kuin tyytyväinen kauppoihin; rattaat on kuin uudet, niinkuin luvattiinkin.
Käytönjälkiä näkyy ainoastaan renkaissa.
Rattaat oli olleet siis noin 3kk käytössä edellisellä omistajalla.
Vähän jännitti, että pysyykö rattaat ehjinä postissa pelkkään muoviin pakattuna, mutta ehjänä tuli perille. :)

Lapsetkin oli ihan innoissaan uusista kärryistä ja Luxu varsinkin halus testata niitä, istuen ja seisomalaudalla seisten.
Ja on muuten todella kevyet työnnellä (ainakin tässä sisällä) vaikka oliskin molemmat lapsukaiset kyydissä; Mandi rattaissa ja Luxu laudalla.
Huomenna päästään sit ulos testaileen.


Pakettiin kuului: rattaat, käyttämätön jalkapeite- ja hoitolaukku, sadesuoja sekä seisomalauta adaptereineen.


 Tykkään pirteistä väreistä lastentarvikkeissa, eritoten rattaissa ja turvaistuimissa.
(Poikkeuksena tosin noi meijän musta-valkoset citycrossit.)


Kukkuu!
 Oon rakastunut. <3

xxx

Oon välillä miettiny millasta on elää uhmaikäisen kanssa.
Ja välillä oon kyllä luullutkin jo eläväni.
Pyh! Enhän mä oo tienny siitä mitään.
Paitsi nyt.

Toi poika osaa olla todella hankala.
Mitään ei usko, kiusaa siskoonsa ja tekee pahojaan. 
Tänäänkin se päätti vähän taiteilla suolalla, ja kaato kilon suolaa lattialle ja sittenhän sitä oli kiva levitellä siihen.
Sen jälkeen heitti siskoonsa lelulla naamaan ja kaikenkukkuraks puristeli vielä rasvatuubia sen jälkeen kun olin sen tuubin ottanu Mandilta pois.


Meillä on tapana viedä poika rappusiin jäähylle. 
Siinä sitten kerrotaan, että miksi on sinne joutunut ja sanotaan, että pääsee pois kun rauhottuu ja osaa käyttäytyä.
Tänään sinne joutuessaan se rynkytti porttia ja huusi, "osaan käyttäytyä, päästä minut pois!", eilen se vaan nauro mulle päin naamaa.

Luxu on ennen ollut todella kiltti, herkkä ja arka.
Nyt se on muuttunu tollaseks riiviöks.

Käykö niin kaikille uhmaikäsille, vaikka olis ollu miten herttainen tahansa?
Ja suurin kysymys; kauanko sitä kestää??

Voi jehna sanon minä!

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi. :)