30. maaliskuuta 2011

Takiainen.

On kivaa olla suosittu, mutta välillä ois kiva olla vähän vähemmän suosittu.

Mandista on tullut taas oikee takiaispallo, joka roikkuu koko ajan jaloissa enkä mä saa mitään tehtyä, kun se olis vaan sylissä.
Ainoo paikka missä se viihtyy eikä edes huomaa mun poissaoloo on Luxun huone, mutta siellä on vähän vaikee tehdä ruokaa, pestä pyykkiä tms., koska huone on yläkerrassa.

Tällä hetkellä sen hoitoon  vieminen ei tulis kyllä kysymykseenkään, josta päästäänkin siihen, että vein eilen elämäni ensimmäiset päivähoitohakemukset.
Iiks, jännittää jo nyt se päivä, kun noi sit oikeesti joutuu johonkin viemään.
Toivottavasti se päivä ei ihan vielä oo edessä vaan vasta syksyllä.
Laitoinkin alkamispäivän vasta elokuulle, eli jos töitä tarjotaan, niin sillon on sit hoitopaikka tiedossa.

Ollaan jo Aten kans sovittu, että molemmat mennään sit tutustumiskäynnille ja ekana päivänä mennään noita yhdessä viemään.
Siitä päivästä tulee mulle varmasti vaikee.
Pillitän varmaan silmät päästäni. :D

Luxuhan olis jo nyt halunnu jäädä tarhan pihaan leikkiin kun siellä oli lapsia pihalla.
Toivottavasti tosipaikan tullen jää yhtä mielellään. :)
 Poika joutu sit tyytyyn leikkiin vaan omassa pihassa.




 Mandi on niin mun perään taas tällä hetkellä, että oon jo miettinyt
pitäiskö mun mennä joksikin ajaks johonkin muualle asuun, että
se ei enää edes muistais mun olemassa oloo?
Tää alkaa oleen niin rasittavaa, että ei tee mieli edes ajatella
rinnasta vieroitusta tässä  vaiheessa ja sekin olis kohta edessä.

Unikouluakin pitäis kai pitää, tyttö kun viihtyy yöt vaan tossa rinnalla. Me ollaan Aten kans vaan niin väsyneitä koko ajan, että ei vaan jakseta. Jos sais edes yhden yön nukkua kunnolla ja heräämättä, niin sais taas paljon virtaa ja jaksais ihan erilailla.

Tänään annoinkin tytölle jo nokkamukista ruuan kanssa tavallista maitoo ja nyt oon varmaan jonkun mielestä huono äiti kun annan  (pari viikkoa) alle 1-vuotiaalle lehmän maitoo. :D
Jospa sillä sais alkuun noita päiväimetyksiä vähennettyä ja sit alkais muutenkin vähentää.
Vai oisko fiksumpaa lopettaa ensin ne yösyötöt?
Kertokaa jos jollain on kokemuksia tälläisestä vaikeasta lapsesta kuin meillä. :D

Mandi tykkää nykyään myös kokeilla itse syömistä, näin hienosti se sujuu. :)




1 kommentti:

Kiitos kommentistasi. :)