3. maaliskuuta 2011

Ihanata.

Eilen päästiin testaan uusia kärryjä.
Mä en voi tajuta kuinka kevyet ne voi olla vaikka olis molemmat lapset kyydissä!

Miks me ollaan ikinä edes hommattu tuplarattaat ja vielä ne toiset tavalliset rattaat?

Oltais varmaan noillakin pärjätty ihan hyvin koko aika.
Hyvä on olla taas jälkiviisas..

Nyt varmaan laitetaankin myös noi citycrossit myyntiin.
Mandikin nukkui päikkärit ihan hyvin noissa scootereissa, tosta selkänojasta huolimatta.

Tänään laitoin sen noihin crosseihin taas nukkuun, kun en jaksanu nostaa toisia rattaita varastosta.
Voi vitsi miten paljon ne on raskaammat, vaikka onkin vaan pikkuneiti kyydissä!

Sori tää hehkutus, mut ne on nyt oikein mun aarre ja oikeesti todella hyvät. 
Parhaat rattaat mitä meillä on ollu! <3
Atelle sanoin eilen, että voitais viikonloppuna siivota auto, että mä en suostu laittaan noita rattaita sinne kyytiin ennenkun se takakontti on siivottu ja puhdas! 
Muuten ne ei kauaa pysyis kyllä puhtaina.



Mä oon aina vihannu tiskaamista ja oikeestaan kaikkee muutakin kodinhoitoon liittyvää.
Nyt meillä on ollu tiskikone rikki yli viikon  ja kappas, mähän oon alkanu tykkään siitä tiskaamisesta! :D
Se on ihan kivaa puuhaa. Sillon kun saa rauhassa tiskata ilman, että joku takiainen roikkuu housunlahkeessa ja haluaa syliin.

Nyt vasta kun joutuu käsin tiskaan, tajuaa kuinka paljon tota tiskiä oikein tulee ja ollaankin nyt yritetty vähän karsia tota "otan joka kerta uuden lasin", että sitä tiskiä ei tulis niin paljoo.
Ja sitäpaitsi, ne tiskit tulee käsintiskattuina paljon puhtaammaks kuin koneella!

Mä tarkastan aina jokaisen astian minkä otan käyttöön, ettei niihin vaan oo jääny mitään likaa.
Ällöttävää.
Mutta kun käsintiskaa, pystyy jo siinä tarkistaan, että ne lähtee varmasti puhtaaks.

Täytyy alkaa tiskaan muutenkin käsin, vaikka kone toimiskin! :)

5 kommenttia:

  1. Hyyyiii... mä vihaan tiskaamista!!! :D Ihan parasta oli muuttaa kerrostalosta omakotitaloon kun sai tiskikoneen :D

    VastaaPoista
  2. Mulla on aina kumihanskat kun tiskaan, en tiskais kyl ilman niitä! :D

    VastaaPoista
  3. mä kans välillä tiskaan et on jotain tekemistä..

    ja noista rattaista, meilläkin A nukkunu aina hyvin noissa Brioissa vaikka se ei oo menny täysin makuuasentoon.. Onneks ei ostettu enää muita rattaita.

    VastaaPoista
  4. Mites teillä on tuo seisomalauta toiminut? Hienot on uudet rattaat :)!

    VastaaPoista
  5. Hyvin on lauta toiminu! :)

    Yllätyin kuinka kevyet noi rattaat on laudankin kanssa ja menee hyvin eteenpäin näin talvellakin. Ainakin tossa määrässä lunta. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi. :)